יום שני, 18 באפריל 2011

לאס וגאס

לכל מי שתהה להיכן נעלמתי בשבועיים האחרונים (לפחות אני מקווה שמישהו תהה) אז לשמחתי הרבה העברתי אותם בלאס וגאס, נבדה (נא לא להתבלבל עם לאס וגאס, ניו מקסיקו למשל) שבה נערך השנה כנס משתמשי SAS העולמי – SAS Global Forum 2011 – ולאחריו העברנו שם עוד כמה ימים של חופשה.

בתקופה הקרובה אפרסם מספר פוסטים על הכנס אבל בינתיים קצת חומר קריאה לפסח למי שמסיים את ההגדה – באתר זה ניתן למצוא את כל המאמרים שפורסמו בכנסי SAS השונים מתחילתם ב – 1976 ועד הכנס שזה עתה הסתיים.

ולקראת פסח, בונוס לקוראים המתמידים, כמה עצות למבקרים בלאס וגאס גם ללא קשר ל – SAS:

1.       לדעתנו, בופה ארוחת הבוקר המוצלח ביותר הוא זה שבמלון פריס ואילו בופה הצהריים והערב המוצלח ביותר הוא זה שבמלון בלאג'יו. טיפ! הבופה של ארוחת הערב בבלאג'יו מתחיל בשעה 16:00 אבל אם מגיעים לכניסה כרבע שעה קודם ניתן להכנס לבופה במחיר של ארוחת צהריים ולהנות ממגוון המנות של ארוחת הערב. למתקשים עם הרעיון מבחינה מוסרית ניתן לראות את החסכון כפיצוי חלקי על הכסף שכבר הפסדתם ו/או שאתם הולכים להפסיד בקזינו.

2.       קחו את עצמכם ותראו מופע כלשהו ממגוון המופעים העצום. אנחנו ראינו את "קה" ונהינו מאוד. המלצות חמות יש גם על "או". למתלבטים, ניתן לראות קטעים של המופעים ב – YouTube ולהחליט בעצמכם.

3.       האורות המנצנצים והמלונות המפוארים בלאס וגאס עצמה הם כאין וכאפס לעומת הטבע שמסביב. הכריחו את עצמכם לעשות טיול לאחד מהאתרים מסביב ללאס וגאס כגון הגרנד קניון, הקניון האדום או סכר הובר. אנחנו עשינו טיול בהליקופטר לגרנד קניון אבל יש מגוון עצום של אפשרויות.

4.       אם אתם מחפשים קניות בלאס וגאס המנעו מהחנויות במלונות (אלא אם הגעתם ללאס וגאס במטוס המנהלים הפרטי שלכם). רשת חנויות הלבשה המציעה מותגים במחירים זולים במיוחד היא Ross שלה מספר חנויות באיזור לאס וגאס כולל שתיים ממש על הסטריפ. טיפ! במידה וקניתם יותר מידי ניתן למצוא בחנויות הללו גם מזוודות ותיקים איכותיים במחירים מצויינים.

5.       לפני שאתם מזמינים מלון בלאס וגאס או מתכננים ביקור באתר כלשהו הכנסו ל – Google Maps אתרו את המלון על המפה ובחנו את המרחק שלו מהסטריפ (Las Vegas Blvd בין Tropicana Ave לבין Spring Mountain Rd/Sands Ave). בלאס וגאס כל האתרים מפרסמים את עצמם כנמצאים "5 דקות מהסטריפ" ויש לוודא שאכן זה המצב גם במציאות.

חג פסח שמח וכשר,
חגי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה