מן הראוי שהפוסט הראשון בבלוג זה יעסוק במדייה חברתית ועסקים. בשנת 2010 העניקה חברת SAS חסות למחקר בשם : The new conversation: Taking Social media from Talk to action שבחן את יחסם של עסקים למדייה החברתית. בציטוט שהופיע בראש המחקר כמוטו נכתב:
“Conventional marketing wisdom long held that a dissatisfied customer tells ten people. But…in the new age of social media, he or she has the tools to tell ten million.”
Paul Gillin, author of The New Inf influencer
המחקר בחן את התחום המתפרץ של בלוגים, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ולינקדאין, את יחסם של אירגונים עיסקיים לתחום זה וכיצד הם מנצלים את ההזדמנות לעמוד בקשר עם מיליוני לקוחות בכל העולם. בסקר השתתפו כ-2,100 חברות והוא נערך ע"י שירותי האנליטיקה של הארווארד רוויו.
בין הממצאים אותם מתאר המחקר:
- שלושה רבעים (75%) מן החברות שנסקרו לא ידעו היכן הלקוחות היקרים ביותר עבורן מדברים אודותיהן.
- כמעט שליש (31%) אינן מודדות את האפקטיביות של המדיה החברתית.
- פחות מרבע (23%) משתמשות בכלים אנליטיים למדיה חברתית.
- חלק קטן (7%) מן החברות שהשתתפו במחקר מסוגלות לשלב מדיה חברתית בפעילות השיווק שלהן.
בועז
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה