יום שלישי, 26 ביוני 2012

אנליטיקה מהסרטים

ביום חמישי האחרון נערך אירוע "אנליטיקה מהסרטים" עבור יותר מ- 50 נציגים מאירגונים פיננסיים, בנקאיים ועסקים הנמנים על לקוחות SAS בישראל.   
במסגרת האירוע הוקרן הסרט "מאניבול" בכיכובו של בראד פיט. 
צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים ציין בפתיחת האירוע כי שני מוטיבים ליוו אותו מאז פגישתו הראשונה עם חברת SAS לפני כ-36 שנים. האחד הוא Work Should be Fun והשני הוא Excellence as a way of life. בתרגום חופשי; עבודה צריכה להיות מהנה, ו-הצטיינות כדרך חיים. שני מוטיבים אלו מתגלמים גם באירוע וגם בדרך פעולתה והתפתחותה של חברת SAS שהפכה לענקית המובילה את תחום האנליטיקה העסקית בעולם. 

יואל הכט, מנהל תחום הסיכונים במיה מחשבים הציג בהרצאה קצרה את החשיבות של הסרט והתובנות שבו עבור האנליסטים הפעילים בשוק: "מאניבול הוא שם ספר שמייקל לואיס פרסם בשנת 2003. לואיס חשף את הסיפור של קבוצת הבייסבול אוקלנד אתלטיקס, שלמרות התקציב הקטן שהיה לה, הצליחה להגיע לצמרת הליגה. מדובר בסיפור אמיתי." הסביר הכט, "מאניבול היא גם השם של הפילוסופיה שעל פיה פעלה אותה קבוצת בייסבול. המקור של הפילוסופיה הזו הוא בשיטה לספירה וניתוח סטטיסטי שנקראת "סאברמטריקס". המחקר בתחום הזה החל לפני חמישים שנים. ב- 1964 התפרסם הספר "אחוזים בביסבול" שאותו כתב ארנשו קוק. עשר שנים מאוחר יותר פרסם ביל ג'ימס את הנוסחאות הסטטיסטיות ואת השיטה עצמה. "
הסרט מתאר את המהלך שבו תחום שלם עבר  אבולוציה מניהול על ידי "תחושות בטן" לניהול מושכל המונחה ניתוח ואנליטיקה.
לא נקלקל את החוויה למי שעומד לראות את הסרט בעתיד, מומלץ ביותר!
מצטיידים בפופקורן ושתייה לקראת הקרנת "מאניבול"


יום ראשון, 10 ביוני 2012

הקרנת הסרט "מאניבול" באירוע מיוחד ללקוחות

הננו שמחים להזמין את לקוחותינו הנבחרים להקרנת הסרט.
המעונינים מתבקשים להירשם בטופס כאן - בשל הביקוש הגדול יש לקבל אישור לצורך שמירת מקומך באירוע.

בברכה,

מיה מחשבים בע"מ




דואר אלקטרוני *
שם
טלפון נייד
חברה / תחום